Ostoskorisi on tyhjä!
AV-huolto NBD – seuraavalle työpäivälle pääkaupunkiseutu
AV-huolto seuraavalle päivälle (NBD, next business day). Tilaa huolto seuraavalle työpäivälle tästä pikaisesti. Olemme yhteydessä mahdollisimman pian. Muistathan jättää yhteystietosi huolellisesti täytettynä.
Kuvaus
Palvelussamme AV-yhteistyökumppanimme tai omat AV-asentajamme tulevat korjaamaan akuuttia AV-huollon tarvetta sovittuna ajankohtana ja sovitussa paikassa.
AV-huolto korjaa mm. seuraavat ongelmat:
Teams Rooms (MTR) käyttöongelmat
Videobarin käyttöongelmat
Auditorioiden ääni-, kuva- ja ohjausongelmat
Neuvottelutilojen näyttöjen ongelmat
Äänentoisto ongelmat neuvottelutiloissa
Langattoman esitykset käyttöongelmat
Valvomoiden kuva-, ääni- ja ohjausongelmat
Videoseinien käyttöön liittyvät ongelmat
LED-seinien käyttöongelmat
Eri viestintäjärjestelmien toistin ja käyttöongelmat
Muut esitystekniikan ääneen, kuvaan tai ohjaamiseen liittyvät ongelmat
AV-asennuspalvelun sisältö:
Projektointi, asentajan kalenteroiminen ja varmistaminen seuraavalle työpäivälle.
Asennusajan sopiminen asiakkaan kanssa
Siirtymät ja pysäköinnit
Ongelmien kartoitukset
Laitteiden ja kaapeleiden testaus (varatarvikkeet mukana)
Firmware päivitykset
Verkkoyhteyden (LAN/WLAN) varmistaminen
Laitteiden toiminnan tarkistaminen
Itselleluovutusdokumentin täyttö (jos on tarve)
Jatkotoimenpiteet ja varalaitteiden tilaukset (jos tarvitsee)
AV-huollossa on tärkeää, että ongelmat kartoitetaan etukäteen ja esitiedot toimitetaan AV-Lanille. Kattavien esitietojen avulla varmistetaan, että AV-huolto sujuu ongelmitta ja vältytään yllätyksiltä paikan päällä. Lisäksi on varmistettava, että asiantuntijoilla on pääsy asennuskohteisiin.
Onsite-asennuspalveluihin sisältyy matkakulut AV-lanin toimipisteestä asennuskohteeseen (20km säteellä) ja takaisin, tai asiantuntijan sijainnista asennuskohteeseen (mikäli asiantuntijan sijainti on lähempänä asennuskohdetta) ja takaisin lähimpään toimipisteeseen tai seuraavaan kohteeseen. Mikäli asennuskohteessa ei ole ilmaista pysäköintiä, AV-asentajan pysäköintimaksut veloitetaan. Matkakulut löytyvät tuotekortin yhteensopivista tuotteista.
Mikäli huoltopalvelua ei voida suorittaa sovittuna ajankohtana asentajista riippumattomista syistä, pidätämme oikeuden laskuttaa tilatun asennuspalvelun matkakuluineen. Myös mahdolliset lisäkäynnit asennuskohteessa veloitetaan.
Asennuskorkeudet ollessa yli 2 metriä, tulee tilaajalla olla telineet asennuksille.
HUOM! Tässä palvelutuotteessa on yksi AV-asentaja. Kysy myös kattavasta vuosihuollostamme, jolloin av-järjestelmät pysyvät ajantasalla.